Monday 29 July 2013

dia adalah SESUATU


hi uolls :)

 lama x jumpa,rite?? well hari ni aku mahu luangkan masa sikit dengan uolls.. hehehe.. aku kini semakin sihat.. alhamdulilah,syukur sangat.. tapi yang membosankan aku adalah rutin harian untuk makan ubat.. urghh.. muak dah.. nak buat macam mana kn?? so i need to suck it up.. pfft...

 aku bukan nk nagging pasal makan ubt or pasal sakit aku tuhh.. that was so last episode.. daaa.. ekekeke.. (^_^)  hmmm.. this time nk story bout... how to say this?? malunya... (=.=') aku jatuh cinta.. memang jatuh cinta tuhh normal but in my case it isn't.. aku jatuh cinta pada lelaki 'SESUATU'.. omaiii...gucci noxx... 

 here it goes.. at first aku x tahu he was one that kind.. he seems norm to me.. like a normal guy.. u know what i meant,rite? so we've met last year.. macam besela.. mula-mula kawan.. hang out sokmo... opss..terkeluar plak bahasa terengganu.. alkmaklumla too long been stucked there.. xdewla too long but it is enuf me to learn and know how to speak n use terengganu words.. 

 that is not the point.. kami bese keluar in group.. ramai-ramai.. well xdela nampak macam dating.. yaa..ofcoz bukan dating cbb masa tuhh kami xdew any confession bout our feelings lagi.. lama-lama bila dah rapat, aku mula ada perasaan dekat dia.. bila pergi kelas atau berada di kawasan kampus aku mesti nak cari dia.. nampak dia dari jauh pun dah okey.. hahaha... "angau sangat ko nie sue.." at that time lahh.. 

 most of time aku terserempak je dengan dia.. apa lagi perasaan aku makin membuak-buaklah.. erkkk...x boleh blah plak aku.. "kinda gedix gak aku nie.." yuckss.. kami kalau terserempak akan say 'HI' to each other.. rajinla sapa diri masing-masing.. somtime we even lunch together.. paling kerap kami akan keluar on our groupies.. dinner and lepak-lepak.. macam x reti penat kami nie.. at least i've fun as long as aku leh seeing him.. be around him.. rindu katakan..

 sampailah one day tuhh dia start luahkan perasaan.. dia kata dia suka dekat aku.. sayangkan aku.. i was like...hmm..hmm.. " erkkk...okey.." there was like a pause at my heart.. it beating so fast and i could here like fire cracker poping in my head... berdebar babe.. wasn't expecting of this.. so i was like " sy suka gak kt awk but leh kita kawan dlu..kenal lagi hati budi.." drama sangat ayat aku.. and he say yes.. no pressure..

 hari-hari after that memang nampak bezalah.. lagi kerap jumpa.. aku rasa happy.. tapi x sangka yang happy tuhh hanya sementara.. suddenly dia changed.. he was avoiding me since then.. no text.. no twittering.. aku macam peliklah..why suddenly dia camtu?? bila aku tanya dia jawab 'xdew apalah..okey je..' typical answer rite..

few days before nak exam, dia confront dekat aku.. he was telling the truth bout himself.. at first i was freaking and shocking.. it is not cool break up on the phone.. worst okey.. bila dah tahu aku rasa macam nak karate dia pun ada.. tiada perkataan lain selain dari "SORRY" tuhh jela dia mampu.. aku rasa down giler.. aku x boleh fikir benda lain.. i was devasted.. menangis x habis-habis.. macam manalah aku boleh x perasan yang dia tuhh dah ada hint sebagai "SESUATU".. my friends boleh nampak dari segi gayanya.. maybe i was blinded by feelings.. 

 aku di tipu oleh perasaan yang palsu.. sakit wohh.. luckily aku pass semua paper..nasib baik x kantoi paper semester ni.. kalau tak berkoyan-koyanlah bebelan daddy.. after the incident, bila kami keluar hang out ramai like owes.. aku amek masa untuk perhatikan cara dia.. u know things to know if he is .....
i couldn't say that word to guy that i used to love.. bila perhatikan cara dia.. yes,i've found the answers.. memang selama ni aku tak pernah nampak.. bodoh gak aku ni.. sayang punya pasal.. 

 dia pn admitted dia salah.. tapi nak marah pun x boleh gak.. he was trying to change but he couldn't.. aku just rasa x fair coz i'm the one who be the medium.. the victim.. i bet his ex would felt the same.. takdir.. redha jela.. apa-apa pun doesn't matter now.. semuanya aku dah kuburkan..hahhaha.. 

 i need to go.. lappy ni dah bising-bising.. serabut plak... beteri nak habis.. nak charging tapi letrik plak xde.. great sangat.. nerkicap dah aku dekat dalam rumah ni.. so good bye readers.. see u in other entries.. insyaAllah..






0 juta orang bersuka ria:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

suka blog ni? like aje~