Saturday 30 March 2013

assalamualaikum readers..

   meyepi aku selama nie bkn krn melarikan diri.. juz busy dengan campus life.. semester 5 semakin hampir tamat.. ke penghujung sebuah cerita yang mempunyai banyak suka duka.. aku bercerita bkn krn ingin meminta simpati atau nak mempopuklarkan diri.. ini hanya sekadar luahan ati yang lama ku pendam..

  aku hanyalah bayang2 mu sahaja.. seteguh mana aku berdiri di hadapan namun kau tetap x memandang diri aku nie.. apa kurangnya diri aku sehingga kau layan aku sebegini??? hina sangat ke?? aku tau kekurangan diri aku dari segi rupa berbanding perempuan lain.. tapi itu ke penghalang kau daripada terus berubah untuk menerima aku..

   kau yang memulakannya.. kau yang menyatakan harapan untuk memiliki diri aku.. kau yang meluahkan perasaan suka dan sayang pada aku.. Dan kau juga yang mematahkan hati aku setelah kau biarkan diri aku menyayangi dirimu sepenuh hati.. kini aku relakan saja apa yang berlaku sekarang.. apa y ang aku lakukan untuk memenangi hatimu tetap tidak berjaya.. sia2 segalanya.. 

  siang malam aku menangis.. tidur selalu di temani air mata.. perasaan yang semakin subur untuk diri kau hanya hasrat yang tak berguna.. sejujurnya aku tak rela hidup begini.. melihat kau setiap hari adalah satu penyiksaan.. beban yang sangat berat.. hati semakin hancur.. bederai.. rapuh..

   aku rindu di saat kau dan aku ketawa bersama.. bergurau bersama.. menangis bersama.. tapi kini kau tinggalkan aku sendirian.. " i'm a lone ranger ".. setiap saat dan waktu aku merindui kau.. setiap saat dan waktu menyayangi kau.. (T_____T)

Selama aku mencari
Selama aku menanti
Bayang-bayangmu dibatas senja
Matahari membakar rinduku
Ku melayang terbang tinggi

'tuk slalu mega-mega
menembus dinding waktu
Ku terbaring dan pejamkan mata
Dalam hati kupangil namamu
Semoga saja kau dengar dan merasakan 


0 juta orang bersuka ria:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

suka blog ni? like aje~